Senior Marketing Communicatie Manager (40 uur per week)

Wil jij meebouwen aan de toekomst van een nieuw B2B merk? Weet jij als geen ander hoe je een nieuw merk neerzet? En wil je dit van de daken schreeuwen? Dan zoeken wij jou!

WIE ZIJN WIJ

Laten we ons eerst even aan je voorstellen. Wij zijn CoolSafety. Een jong team (16 collega’s) met een gezonde dosis ervaring in persoonlijke beschermingsmiddelen en veiligheid. Wij verkopen producten die je helpen om veilig, comfortabel en efficiënt te werk te gaan. Van veiligheidsschoenen tot oorkappen en van adembescherming tot disposable overalls. We zorgen ervoor dat iedereen van top tot teen beschermd is.

Een nieuw merk...

Het gaat goed met CoolSafety! Zo goed dat we een nieuw merk gaan introduceren. Met dit merk creëren we een plek waar we werkend Nederland, en later ook Europa, volledig ontzorgen. We gaan de markt op zijn kop zetten met nieuwe innovatieve proposities en meer. De plannen zijn ambitieus, daarom hebben we ook een investeerder aangetrokken. Hoe dit allemaal zit vertellen we je graag in een persoonlijk gesprek.

WAT GA JE DOEN?

Als Senior Marketing Communicatie Manager achterhaal jij waar onze doelgroep behoefte aan heeft. Samen met je collega’s bedenk je impactvolle manieren om het nieuwe merk in de markt te zetten. Als senior weet je als geen ander hoe je mensen meekrijgt en inspireert. Je pakt de lead, maar werkt zelf ook mee! Concreet ga je het volgende doen:

  • Markt-, doelgroep- & merkonderzoek uitvoeren
  • Het merk ontwikkelen, positioneren & bewaken
  • Een integraal marketing communicatie strategie uitstippelen
  • KPI’s opstellen voor merkbekendheid, merkassociaties en -voorkeur
  • Creatieve campagnes bedenken en uitvoeren om het merk zichtbaar te maken
  • De juiste media mix kiezen voor de campagnes
  • Zorgen voor een optimale besteding van het marketing communicatie budget
  • Een goed netwerk bouwen, contacten met de pers en andere externe partijen leggen/onderhouden
  • De lead nemen in al deze taken en jouw collega’s hierin meenemen

WAAROM JE DEZE BAAN ABSOLUUT WILT

  • Je wilt aan de wieg staan van een nieuw merk
  • Je zoekt een organisatie waar dingen snel gaan, waar een start-up mentaliteit heerst
  • Je wilt impact maken, zoekt vrijheid en wilt bouwen

WIE BEN JIJ

  • Je hebt WO/HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring. Deze ervaring heb je opgedaan aan bureauzijde of binnen een marketingafdeling aan klantzijde.
  • Je hebt ervaring met het opbouwen van een (nieuw) merk
  • Je bent een doener en denker
  • Je bent gewend om de lead te pakken
  • Je bent goed in netwerken
  • Je hebt ervaring in het aansturen van bureaus
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift

WIJ BIEDEN JOU

  • Een unieke kans om een nieuw merk in de markt te zetten
  • De kans om impact te maken, in een snelle werkomgeving
  • Een professionele, informele werksfeer en regelmatig bedrijfsborrels en teamuitjes
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • 28 vakantiedagen per jaar (op fulltime basis)
  • Een bruto maandsalaris in de range van €3.000 tot €4.000 (o.b.v. 40 uur per week)

Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan bovenstaande eisen? Dan zien wij graag je sollicitatie en korte motivatie tegemoet via het sollicitatieformulier hieronder.

Solliciteer